2015-06-10

Sajtos rakott karfiol

Jómúltkorában a kosaramba tévedt egy hercig fej karfiol egy golyó scamorza társaságában. Otthon már várta őket egy pohárka tejföl és hű szerelme, a medvehagyma pesto.


Az egész fej megtisztított karfiolt erősen sós vízben megpároltam, majd rózsáira szedtem.
Kizsírozott tepsibe sorakoztattam a karfiol rózsákat, majd bőven megszórtam reszelt scamorza sajttal.


A tejfölt sóztam, összekevertem a medvehagyma pestoval, majd bőven meglocsoltam a sajtos karfiolt.


Előmelegített sütőben pirosra sütöttem.


Ha esetleg maradna valamennyi, hidegen szendvics hű kísérője is lehet.


2 megjegyzés:

  1. Ó, de jó ötlet! Egyszerű és nagyszerű! :) ...és persze finom! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Druszám :) A hűtő tartalma általában nagy segítség!

      Törlés