2012-06-12

VKF ! 49 - Quinoa és zöldborsmártás

Ezzel a recepttel pályázok a VKF! 49. fordulójára, melyet Mandulasarok Chriesi felhívására készítettem.
A kiírás szerint fehér és még egy szín használatával kellett valami finomat (bár ez nem volt előírás) alkotni.

Alapesetben a quinoa fehér(es); a csirkemell fehér(kés).

Egy bögre quinoa-t szűrőben megmostam, majd dupla mennyiségű vízben - egy kis sóval (ami szintén fehér) 15 perc alatt megfőztem.

Az enyhén besózott falusi csirkemell szeleteket egy kiskanálnyi vajon megsütöttem.

Pici vajon megpároltam két teáskanál, lecsepegtetett zöldborsot, hozzáadtam fél pohár joghurtot (hopp - fehér) és sűrűre beforraltam.

Igazából elkészíteni sem tartott tovább, mint most leírni.


A tálaláskor még odatolakodott néhány szem mini mozzarella golyó is.

Amikor kitaláltam ezt az ételt, a fejemben - a zöldbors kivételével - minden fehér volt; a képen pedig ...

Off: a VKF ! kiírásában a 49-es számmal érzek egy kis közösséget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése