2012-11-12

Zöldségkrém

Felbuzdulva a múltkori jól sikerült paleo vacsorán, most szendvicskrémet készítettem.
Az ötletet a zsírban lesütött hús és a sült zöldségek adták - a kettő kombinációja a mostani zöldségkrém.

Felszeleteltem négy közepes fej vöröshagymát, két nagyobbacska lila hagymát, egy fej fokhagymát, negyed kg gombát és 4 kisebb erős zöldpaprikát.


A zsírt felolvasztottam és beleszórtam a zöldségeket.



Addig pároltam, sütöttem, míg szépen összeesett a zöldség és csodálatos illatot produkált.


Langyosra hűtöttem és üvegtálba öntöttem úgy, hogy a zsír teljesen befedje a zöldségeket.


Hűtőben egy éjszakát pihent, szépen kifagyott a szendvicsre való kence.


Pirított kenyérszeletet megkenve nagyon finom reggeli vagy vacsora! 



Nem utolsósorban tartósítószer és adalékanyagmentes szendvicskrém - mostantól rendszeres vendég lesz a konyhánkban.

2 megjegyzés: