2013-03-06

Csirkehúskrém

Már "régen" volt kence - most húsos és természetesen adalékanyag és tartósítószer mentes.

Apró darabokra vágtam csirkemellet (csirkecombból is jó), egy szelet füstölt szalonnát felkockáztam és vékonyan felszeleteltem egy nagyobbacska fej vöröshagymát - azaz pörköltnek álltam neki.


A szalonnát kiolvasztottam, a hagymaszeleteket megpároltam, rádobtam a csirkemell darabokat, megpörköltem. Hozzáadtam házi paradicsomszószt, sóztam, cecei piros paprikával hintettem meg.


Az elfőtt levét pótolva puhára főztem, majd botmixerrel pürésítettem.
2 tojást keményre főztem, egy közepes fej lila hagymát apróra vágtam.


A főtt tojásokat apróra vágtam, majd a húshoz kevertem vajjal, sóval, borssal és mustárral együtt.


Hűtőben hagytam összeérni az ízeket. Hideg- és melegszendvics egyaránt készíthető belőle. 
Természetesen maradék pörkölt is felhasználható.

4 megjegyzés: