2013-03-12

Panna cotta

Amikor kiürül az édességrekeszem, Z-t kergetem az őrületbe a kérdésemmel: "Nincs egy kis csokid?" 
Természetesen tudom, hogy nincs, de ...
Most sem volt csokija, így a rendelkezésre álló alapanyagokból kreáltam édességet: habtejszín, zselatin, házi vaníliás cukor.


A tejszínt összemelegítettem két-három teáskanál házi vaníliás cukorral; majd mikor már forrt, hozzáadtam a zselatint; egy gyors forralás és kész.
Felfújtas formákat hideg vízzel kiöblítettem, ebbe töltöttem a panna cottát.


A hűtőben szépen összekapták magukat és megdermedtek.

Cukormentes szilvalekvárt hígítottam egy kis vízzel, ezzel tálalva a formából kiborított édességet.


Gyors és finom, variációs lehetősége határtalan.


4 megjegyzés:

  1. Te is állandó édességevési kényszerben szenvedsz? Én már kezdtem kigyógyulni, erre meglátom nálad az egyik kedvenc édességemet! Kész, visszaestem:))))))))

    VálaszTörlés
  2. Hogy én ezt mennyire szeretem! Nagyon szép lett, kedvem lenne megkóstolni :-)

    VálaszTörlés