2014-02-13

Cukkini golyó

A cukkini-hét desszertje cukkini golyók. Ez egy sütés nélkül készített édesség. 

Párolni azért kell egy kicsit. Kicsit.

Egy közepes, nyurga cukkinit megmostam és a reszelő durva fokán lereszeltem.


Egy teáskanál vajon megpároltam; majd hozzáadtam 2 evőkanál mézet, mellyel addig pároltam, míg a levét elfőtte.


Darált dióval összekevertem, apró golyócskákat formáltam, majd darált dióba még jól bele is hengergettem őket.


Gyorsan elfogyott - és ha a zöld szín nem látszott volna, az íze alapján senki meg nem mondja, hogy zöldség van az édességben. Rejtett egészség!

10 megjegyzés:

  1. Micsoda csoda!Eszembe nem jutna ilyen édességet csinálni,még jó,hogy van nekem egy Ágim;-)aki megmutatja ,hogy így is lehet.
    A végén a diós beleforgatás és minden,ínycsiklandó,ki is próbálom,köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) nagyon örülök, hogy tudok újat mutatni! Remélem ízlik Neked is! Én egyiket toltam be a másik után

      Törlés
  2. Íncsiklandó az összes cukkini csoda amit felraktál. Már alig tudom kivárni, hogy elkezdjenek nőni a kertben :)

    VálaszTörlés
  3. "Cuk(k)igolyó" minden szempontból! ;-DD

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon ötletes! Készítettem már sütit cukkinivel, nagyon finom és nem érződik a cukkini benne. Ezt a golyót is ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm - rejtsük el az egészséget egy kis édesség álarca mögé :)

      Törlés
  5. Megcsináltam, bár én tettem bele egy kis kókuszt és abban is megforgattam, valami fenomenálisan isteni íze lett. :-) Köszi a receptet.! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sounds gooooood :) köszönöm - kipróbálom én is - kókusz: yessss

      Törlés