2016-02-18

Rakott zöldség

Ma vidéki "fellépésem" volt, ezért az ebéd szinte - egy pogácsát leszámítva - kimaradt. Reggelit is az autóban fogyasztottam: magos zsemlét megkentem hajszálvékonyan vegán majonézzel, erre néhány  - tegnapról megmaradt - főtt batáta és egy felszeletelt zöldpaprika került. 



Vacsorára húsmentes rakott zöldséget készítettem.

Kiolajoztam egy kisebb tepsit, majd a következő - megtisztított és felszeletelt - zöldségeket rétegeztem: burgonya, batáta, vöröshagyma, sárgarépa, karfiol.



A rétegek közé sózott tejfelt csepegtetem; a legfelső (burgonya) réteget bőven megkentem a maradék tejfellel és 200 fokon addig sütöttem, míg a teteje szép piros lett.



6 megjegyzés:

  1. ...hmmm... ez nagyon finom lehet! :) Imádom a rakott zöldségeket! :)

    VálaszTörlés
  2. Ágikám, szerencse, hogy ezek az ételek viszonylag diétásak is, mert ez a rakott mindenféle mesés látványt nyújt, nagyon éhes lettem tőle./A karácsonyi jólét és az esős téli esti nassolások eredménye+ 5 kg :-/ , tehát most én is zöldség meg gyümölcs kúrát tartok, persze más okból mint te./
    Szóval csak így tovább Ági, nekem már bebizonyítottad, húgy hús nélkül is van élet;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Emőke! Bárcsak nekem is csak +5 kg-tól kellene megválnom, de ez az én harcom :) Nagyon örülök, hogy tetszik!!!

      Törlés
  3. Minden előfőzés nélkül megy a tepsibe? Akkor ráadásul még gyors is, és keveset kell mosogatni. Ez sem mellékes. Éva

    VálaszTörlés