2012-07-16

Grillezett kacsamell és kukorica

A szombati grillezés általában pénteken, jelen esetben már csütörtökön elkezdődött. 
Szép fiatal kacsamellet felszeleteltem és extraszűz olívaolaj, őrölt feketebors és egy csipet méregerős pirospaprika keverékébe pácoltam.




Szombaton a kacsa mellé vöröshagymát vágtam vastag szeletekre; és padlizsánt sóztam be, így előkészítve a köretet.


Z kérésére kukoricát is grilleztünk: megtisztítottam a héjától és hajától a csemegekukorica csöveket, vajjal minden oldalukat vastagon megkentem, besóztam és alufóliába csomagoltam; grillrácson a gyakran forgatva sültek meg (szégyenlősek voltak, elbújtak a fotózás elől azaz elfelejtettem lefotózni őket).


A tárcsán nagy barátságban sültek a kacsamell szeletek, padlizsánok és a hagymák.

(foto Z)

A sült zöldségek boldogan illegették magukat; a padlizsánok nagyon belejöttek már a pózolásba. 

(foto Z)

A kacsamelleket nem kellett sokáig sütni, gyorsan barnultak.

(foto Z)


Petrezselymes rizs és sült, marinált paprika, kovászos uborka egészítette ki a kínálatot. Ismét sikerült egy finom vacsorát kerekíteni; a desszert az idény utolsó málnája volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése