2012-10-22

Gulyásleves

A hosszú hétvégére csodálatos időt jósoltak, ezért szombatra ismét bográcsozást terveztünk kedves Barátainkkal.

20 dkg zsírt kiolvasztottam a bográcsban, amin 4 fej apróra vágott hagymát fonnyasztottam szalmasárgára.



70 dkg marhacombot kockákra vágtam, majd a hagymára tettem, körbe pirítottam.
Hozzáadtam egy apró kockákra vágott paprikát és egy kockákra vágott, hámozott paradicsomot, megszórtam cecei édes paprikával, sóztam.
Lassan elfőtte a levét, apránként vízzel öntöttem fel. Amikor a húskockák már majdnem puhák voltak, a bográcsba szórtam karikára vágott sárgarépát és fehérrépát, kockára vágott krumplit - így főztem puhára.



Csipetke most nem került bele - friss kenyérrel, tejföllel és erős paprikával fogyasztottuk el. Estére már lehűlt a levegő, ezért nagyon kellemesen melegített az erős paprikával tuningolt leves.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése