2013-01-10

Lencsesaláta, malackaraj

A szerencse-hozó malackarajt hagymás lencsesalátával még január első napján készítettem.

Egy szép bőrös malackarajt bekockáztam és alaposan besóztam egy fél napra.


Sütőpapírral bélelt tepsiben, alufóliával letakarva sütöttem/pároltam két órán keresztül.


 Végül sörrel kenegetve megpirítottam.


A lencsesalátához a kiválogatott, megmosott lencsét fél órára beáztattam; majd az áztató levet leöntöttem. Bő, sós vízben, két babérlevéllel puhára főztem. 
Amikor elkészült leszűrtem, és összekevertem két kisebb fej felszeletelt lila hagymával, sóval, borssal, bodzaecettel és extraszűz olívaolajjal.



Egy napra behűtöttem és a ropogós malackarajjal tálaltam. Mennyei volt.

2 megjegyzés:

  1. Jajistenem, ez most milyen jól esne a diéta közben :-))) Nagyon szép, ropogós lett a malackád!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Malacka imádta a sört :) Diéta? miééééééért

      Törlés