2013-01-02

Visszatekintő - karácsonyi szaloncukor

A szőlőből készült szaloncukrok mellé még készítettem néhány birsalmazselés szaloncukrot is.
Csomagolásuk hagy némi kívánnivalót maga után (nem tudtam már a szaloncukorpapír beszerzést belezsúfolni az időmbe, de majd jövőre ...); ezért ki kellett találni valamit, amely feledteti az alufóliás csomagolást.

A4 papírra kinyomtattam mindenféle karácsonyi ének kottáját, azokból tölcsért tekertem és ez lett a szaloncukrok csomagolása.

A tölcséreket tortapapírral bélelt kaspóba sorakoztattam, így várták a karácsonyt.




Nekem tetszett. Másnak is.

6 megjegyzés:

  1. Milyen ötletes a csomagolás. Biztosan finom volt a szaloncukor:-)

    VálaszTörlés
  2. Hát, ilyen csomagolás biztosan feledtette a szaloncukor papírt!
    Annyira eredeti, hogy ezt az ötletet muszáj ellopni a jövőre való tekintettel.:))
    Gratulálok!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök, ha tetszik a Te ajándékozottaidnak is!

      Törlés
  3. a belbecs mindenért kárpótol.. szerintem különösen kedves a csomagolás :) Kata

    VálaszTörlés