2013-06-11

Paleo reggeli

Szombaton bevásároltam a piacon: zöldség, gyümölcs és sajt. A Bosnyák téren - a kinti részen - van egy nagyon jó sajtos; főleg kecskesajtok, de tehénsajt is van. Már többször vettem ott házi készítésű és füstölésű parenyicát, de most volt még néhány ínyencség.


Ami igazán különlegesség, az a 7 éves kecske parmezán. A szombati reggelit köré építettem. Valamint az idei utolsó adag hazai termelésű zöldspárga köré. Mondjuk legyen paleo is.

Egy szelet húsos szalonna kisült zsírján megpároltam 10 szál elroppantott gerincű, feldarabolt zöldspárgát és néhány szelet mangalica kolbászt.
Felvertem 3 tojást, sóztam - összesütöttem a spárgás-kolbászos-szalonnával.
Megszórtam reszelt kecske parmezánnal és paradicsommal tálaltam.



Nagyon-nagyon jól sikerült és olyan laktató volt, hogy késő délután ettünk csak újra - valami könnyűt.

4 megjegyzés:

  1. Nálam féléves volt a legöregebb kecskesajt - addig tudtam dugdosni, és nem eladni a vendégeknek. Nem mondom, jó aromás illatú és ízű volt:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm Zsuzsa, hogy benéztél :) Isteni ez a sajt - gondolom látszik a képen is ...

      Törlés
    2. Tényleg nagyon izginek látszik:))

      Törlés
    3. :) próbálj meg mégis eldugni egy darabot, még magad elől is :)

      Törlés