2013-06-07

Töltött kifli

Ennek a gyors vacsorának az alapját még az általános iskolában, gyakorlati foglalkozáson tanultuk. Ez persze nem mostanában történt ...

A kifliket elfeleztem, végüket levágtam, egy fakanál segítségével a belsejüket kifúrtam.

Füstölt sonkát, párizsit botmixerrel krémesre kevertem. Őrölt feketeborsot, mustárt, reszelt sajtot és a kiflik belsejét adtam hozzá valamint még annyi tejfölt, hogy könnyű, de ne folyós masszát kapjak.

Egy kanál segítségével betöltöttem a kiflikbe, tetejükre sajtot reszeltem.


Előmelegített sütőben addig sütöttem, míg a sajt szépen a tetejükre olvadt. A képek tanúsága szerint még egy kicsit tovább is bent maradtak. 


Paprikával, paradicsommal gyors vacsora.
A töltelék előre elkészíthető, a kiflik megtölthetők; kiváló vendégváró.

2 megjegyzés:

  1. Elkészültem az egészséges tortámmal, amit jelentem, be is faltunk! Köszi a felkérést még egyszer! Azért a torta után a töltött kiflidből lecsúszna még egy....;-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy elfogadtad a "kihívást" azaz meghívást; remekbe sikerült tortát készítettél. Ha lehet, én megfordítanám a kérést: én a kifli után kérnék egy szeletke tortát :)

      Törlés