2012-09-20

Göngyölt virsli

Vannak mániák, gumicsontok; amire ha ráharapok, nem engedem. Ilyenkor hasonló receptek jönnek nyakra-főre. Ez most a leveles tészta.

Évek óta készítem ezt az ételt, gyorsan elkészül, a gyerekek is rajonganak érte. Természetesen a jó minőségű hozzávalók most is sokat dobnak a végeredményen.

Hozzávalók: 40 dkg virsli (nálam bécsi), egy csomag friss leveles tészta, szeletelt sajt



A sütőt előmelegítettem a tészta csomagolásán megadott hőfokra.
A virsliket középen, hosszában bevágtam (nem szabad átvágni), majd egy-egy szelet sajtot szuszakoltam bele.
A leveles tésztából kb. 2,5 cm széles csíkokat vágtam és körbetekertem a sajttal töltött virsliket.


A maradék tésztába egy-egy szelet csípős kolbász és egy adag kéksajt került.
A virsliket és a batyukat sütőpapírra sorakoztattam és megsütöttem.


A virslik most nem bírták a kiképzést, teljesen hanyatt vágták magukat, még a tészta sem tudta őket formában tartani. Ez az ízélményen nem változtatott.
Vendégváró falatkák is készíthetők előre: a virsliket 4-be vágjuk és így tekerjük be a tésztával.

2 megjegyzés:

  1. Háhá, a levelestészta nálam is nagy kedvenc, ráadásul ez a virsli a gyerekeknél az első helyen áll! :-)))

    VálaszTörlés
  2. Örülök - a gyerekek mindig rátalálnak a tutira

    VálaszTörlés