2012-09-13

Rien ne va plus

Azaz "nincs több tét" - hol hangzik el ez általában - a kaszinóban. Juj, de vicces voltam (nekem azért még mindig tetszik - bocs, ez van) - most a kaszinótojás következik - mint tét, mert még van ...

Megfőztem 12 tojást, keményre, jó keményre. Kihűtöttem, héjtalanítottam (ez az elkelkáposztásítottalanítottamnak a testvére) azaz megpucoltam, félbevágtam és a tojások sárgáját összetörtem, 10 dkg főtt-füstölt tarját apró kockákra vágtam.


Botmixer gondjára bíztam őket a sóval, frissen őrölt fekete borssal, 5 dkg puha vajjal, két teáskanál csípős mustárral és 2 evőkanál tejföllel együtt. Munka közben a bot:


Munka után a bot, a botmixer:



A félbevágott tojásokat megtöltöttem a habosra kevert töltelékkel.


Házi majonézt elkevertem egy jó nagy adag tejföllel és bevontam vele a tojásokat. Hagyjuk őket egy éjszakát dorbézolni a hűtőben - kivételesen az éjszakázás a javukra válik. Díszítsük valami pirossal vagy zölddel vagy mindkettővel (főleg március 15-én ill október 23-án).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése