2012-09-05

Napon szárított paradicsomos tekercs

Nagyon fúrta az oldalamat a kíváncsiság, hogy milyen lett a napon szárított paradicsomom.

Kinyújtottam egy fél csomag leveles tésztát, megszórtam sült bacon darabokkal, az olajból kivett, apróra vágott szárított paradicsom darabokkal és nagy szemű sóval.
Meglocsoltam a paradicsom olajával, majd feltekertem.


Éles késsel egy cm széles szeleteket vágtam, sütőpapírral bélelt tepsire sorakoztattam őkelméket és előmelegített sütőben megsütöttem.


Legközelebb kicsit kevesebb sót használok (a bacon is sós - okostojás!) és egy kis reszelt sajt még elfér a tetején, és a tésztát is vékonyabbra nyújtom.
Az ötlet jó, a kivitelezés még gyakorlandó; de lesz még folytatása.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó Ötlet!!!!!

    nekem a levelesből a nyújtottak, a lidl-s, cba-s jön be a legjobban ízre , állagra... :)) Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm - Általában én is előre nyújtottat használok, de az Aldi-ban csak ilyen volt

      Törlés