2012-09-04

Sajt és máj

Gyors vacsora vagy ebéd? A következő ötlet egészben vagy részletekben is megvalósítható: ragadozóknak májjal, vega szekciónak csak sajttal.

Két rétegben egymásra helyeztem akkora alufóliát, melybe egy egész camembert sajtot be lehet csomagolni.

Az alufóliára öntöttem egy kiskanálnyi olajat, melyben a sajt mindkét oldalát megmártottam. Megszórtam francia fűszerkeverékkel és megsóztam (régebben lehetett kapni olyan sóörlőt, melyben eleve francia fűszerkeverék volt és nagy szemű só). 


Az alufóliákat lazán összefogtam úgy, hogy a sajt ne tudjon kifolyni.


A csomagocskákat száraz serpenyőben megsütöttem, de grillen is elvégezhető ez a fázis. Addig sütjük, amíg a sajt jól megpuhul.

Néhány csirkemájat elfeleztem és a fél májakat egy-egy szelet bacon-ba tekertem.


Forró serpenyőben megsütöttem, de ez is készíthető grillen a szabadban.

Köretként párolt rizst tálaltam a benne főtt hagymával valamint házi kovászos uborkát; majonéz és saját készítésű ketchup szerepelt mártogatósként.


A fotóért sűrű elnézést kérek, de már nagyon éhesek voltunk ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése