2012-09-10

Mártogatós zöldségekkel

Mostanában turbó mennyiségű húst ettünk; kimondottan valami zöldséges-húsmentes vacsorára vágytam.

Kevertem-kavartam és sikerült egy könnyű, büféasztalra való mártogatóst készíteni.

Hozzávalók: sűrű joghurt (házilag lecsöpögtetett), tehéntúró (ez is lehet házi - nálam most bolti), főtt tojás, kéksajt, újhagyma, só, bors, paradicsom, uborka, kékszőlő; párolt zöldbab



Az arányok ízlés szerint változtathatók - nálam most így készült:
40 dkg joghurtot összekevertem 12 dkg túróval, 8 dkg kéksajttal, két szál felaprított újhagymával, sóval, borssal, két főtt tojással.

Csészébe és félbe vágott paradicsomba töltöttem, hasábokra vágott uborkával, roppanósra párolt zöldbabbal és kékszőlő (othello) szemekkel tálaltam.


Jelesre vizsgázott - repertoárba bekerült. Férfiemberek imádatára is bizton számíthat - a mártogatós és a háziasszony egyaránt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése