2013-07-09

Grill vacsora

Zöldség, sajt és egy grill serpenyő.

Két karcsú padlizsán 2-3 mm szeletekre vágtam. Negyed kg barna csiperke gombát megszabadítottam a tönköktől, helyükre nagyobbacska kocka emmentáli sajtot helyeztem.
Néhány szelet szalonnát kakastaréj formára vágtam.

És akkor jött (nem a Tenkes kapitánya) a bordázott grill serpenyő harca készen.

A padlizsán szeleteket szilikon ecsettel nagyon vékonyan beolajzotam, majd mindkét oldalukat megsütöttem. Az olajjal bánjunk óvatosan, mert szerintem nincs az az olaj mennyiség, amit a padlizsán meg nem tudna inni. Utánuk a szalonna szeleteket is megsütöttem.



Közben a sütőben megsültek a sajttal töltött gombafejek. Ennyi. Paleo.


4 megjegyzés:

  1. Ha mégis berobogna a Tenkes kapitánya, ügessen el erre egy tányér grillezett finomsággal...;-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, küldöm; de a lovát jól tartsátok egy kis sárgarépa tortával :)

      Törlés
  2. Padlizsán! kell nekem holnap! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nyisd Magdi az ablakot - küldöm fénypostával

      Törlés