2013-07-26

Sárgabarack - idén utoljára

Próba jelleggel kétfajta "ízesített" sárgabaracklekvárt készítettem így, a szezon végén.
Ragaszkodva a jól bevált receptemhez, a barackok héját lehúztam, kimagoztam és főzni kezdtem.
A vége előtt - megőrzendő a világos napsárga színt - kivételesen 5% cukrot adtam hozzá, majd a lekvárt kétfelé osztottam.

Az egyik feléhez egy kanál őrölt fahéjat kevertem. Tovább forraltam, steril üvegekbe töltöttem, tótágas, dunszt.




A maradék sárgabaracklekvárhoz két evőkanál kókuszreszeléket adtam, forralás, steril üvegbe töltés, tótágas, dunszt.



Nem rossz, nem rossz; de az igazi a natúr sárgabaracklekvár. Szerintem.

2 megjegyzés:

  1. Igazad van, próbáltam már én is többféle képen ízesítve, levendulával is. Különleges ízt ad a süteménynek, de enni simán szeretjük.

    VálaszTörlés