2014-08-27

Gyógynövénylikőrös piskóta

Ez a piskóta nem piskóta. Azaz dehogynem. Csak nem úgy. Máshogy. 
A belevaló gyümölcsöt Ba-tu sétáltatása során szedtem, egy bizonyos szilvát. 


Népies neve nem túl ínycsiklandó, úgyhogy nevezzük egyszerűen apró, gömbölyű szilvának.


Hagyományos módon piskótát készítettem, majd egy kupicácska (2 cl) gyógynövénylikőrt (U***um) kevertem a tésztába.

Kis kerámia tálkák alját vajaztam, liszteztem és a piskótatésztával háromnegyedig töltöttem. Felezett, negyedelt apró, gömbölyű szilva darabokkal megszórtam, majd


előmelegített sütőben tűpróbáig sütöttem.


Az apró, gömbölyű szilvák szépen megszínezték a piskótát, de nem áztatták el.


A gyógynövényes íz csak nagyon halványan érződött, a fanyar szilva vitte a prímet.

6 megjegyzés:

  1. Ez nekem nagyon tetszik!
    Gyógynövénylikőröstőlfo@..kástól úgy ahogy van.Különleges ízvilága lehet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Emőke, Te a különleges dolgok nagy kedvelője vagy!!!

      Törlés
  2. Igen!Ezért kedvelem a blogod....és Téged♥

    VálaszTörlés
  3. Mázlista! Séta közben nem csak ihletet, hanem alapanyagot is gyűjtesz... :-DDD Fantasztikusan csábító a végeredmény!!! <3

    VálaszTörlés