2015-06-12

Fasírttal töltött hagyma

A szombati vacsorát Z vadászta. Ezt a verziót nagyon szeretem, a vacsora sikere biztos. 


 A faszenes sütés pedig a nagy melegben ideális.

Darált sertéshúst apróra vágott vöröshagymával, sóval, borssal pirospaprikával és kevés vízzel kevertem össze. Megtisztított vöröshagymának lehántottam a rétegeit - általában két réteget hagymánként, hogy a végén közel egyforma gombócokat kapjunk. A hagymahéjgömböket megtöltöttem az összegyúrt hússal.


A töltött hagymákat vékonyra szelt húsos szalonnába tekertem.


A betekert gombócokat alufóliába bugyoláltam, két végüket megtekertem.


A töltött hagymákat faszánparázsra fektettük, majd rendszeresen forgatva megsütöttük.

Közben a konyhai sütő is dolgozott, ott a köret készült.
Nagyobbacska újkrumplikat megsikáltam, feldaraboltam, majd sütőpapírral bélelt tepsiben sóval és zsírral összeforgattam.


Előmelegített sütőben pirosra sütöttem.


Készült még szalonnával sütött zöldspárga is - persze csak az "íze kedvéért".

A megsült, töltött hagymarétegeket az alufóliából kibontottuk; spárgával és sült burgonyával tálaltam.




4 megjegyzés:

  1. Azt a mindenit! Ez aztán a nekem való eledel! Fasírt, hagymában! :D Oltári!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Druszám :) Ez a "kaja" még hidegen is jó :) yeah

      Törlés
  2. Hűűű, az a gömböc! Ide is guríthatnál egyet.... :-)

    VálaszTörlés