2016-03-20

Csicsóka ropogós (vegán)

A péntek reggeli piacozás alkalmával gyönyörű sóskát vásároltam - így a körethez már csak a feltétet kellett megtalálni.
Szerencsére nem kellett sokáig menni érte, tigriscsíkos csicsókák illegtek egy másik standon.


A csicsókákat a reszelő durva fokán lereszeltem, kicsit besóztam és néhány percre magára hagytam - hadd elmélkedjen a világ dolgairól. A csicsókát kinyomkodtam és liszt valamint őrölt feketebors hozzáadásával összeállítottam. Pogácsa alakúra formáztam és zsemlyemorzsába hengergettem mindegyiket. 


Kókusz zsírban kisütöttem.


A sóskát alaposan megmostam, szárát leszedtem, a vizet leráztam róla. Kevés kókusz zsíron megfonnyasztottam és a botmixerrel pürésítettem.

Sót, cukrot, rizstejet kapott és rizstejben elkevert lisztet. Összefőztem folyamatos kevergetés mellett. 
Ezalatt elkészült a főtt krumpli is - már csak tálalni kellett és jól befalni ezt a tavaszi finomságot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése