2016-06-25

Grill zöldséggel rakott rizs

Milyen gyakran talál az ember új barátot magának? Főleg megbízhatót? Ritkán. 



Nos én nemrég találtam - ez pedig a sütőzacskó.

Most zöldségeket készítettem benne: feldaraboltam és a zacskóba szórtam egy csomag zsenge sárgarépát, egy nagyobb fej hagymát. Hozzáadtam két jó nagy marék zöldborsószemet, néhány apró paradicsomot. Olívaolajjal összekevertem grillzöldség fűszerkeveréket és ezt is a zacskóba öntöttem. Összekötöttem a zacskót, tartalmát jól összeráztam; majd a zacskót néhány helyen megszurkálva előmelegített sütőbe toltam.


Míg a zöldségek sültek, petrezselymes rizst készítettem. 

Egy tűzálló tálat kiolajoztam és a rizs felét bele simítottam. Erre öntöttem a sült zöldségeket, melyeket befedtem a maradék rizzsel. Füstölt mozzarella sajtot reszeltem a tetejére és beküldtem a sütőben melegedni.


Annyi ideig sült csak, míg a sajt szépen rápirult a tetejére.


Camembert sajtot sütöttem, azzal tálaltam a rakott, zöldséges rizst. 


Nyári sütögetés vagy vendégség kiváló körete is lehet, hiszen előkészíthető; célegyenesben csak sütni kell. A zöldségek összetétele pedig szezononként ill. kedvünk szerint változtatható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése