2012-07-04

Meleg van

Meleg van, kutyameleg! 
Tegnap olvastam valahol - elnézést, de nem tudom, hogy kinél - , hogy úgy tudjuk hűteni a lakást, ha nedves lepedőt teszünk az ablakba.
Koraeste ezen az ötleten felbuzdulva két ablakra is bevizezett függönyt tettem. Persze kb. 15 perc alatt megszáradtak, úgyhogy a tegnap esti tornát le is tudtam azzal, hogy székre fel - székről le és székre fel - székről le ... Az eredménye: feszes comb ...., de a hőségérzet nem csökkent. Lehet, hogy ott rontottam el, hogy nem lepedőt tettem fel?

Kutyusunknak is nagyon melege volt, szabotálta a sétát, 10 lépés után visszafordult: köszöni ő nem kér a 100 fokos aszfaltból.
A lakásban balról dőlt jobbra, és jobbról dőlt balra; lihegés, pihegés.
Megsajnáltuk és benedvesített törölközőket kapott (bocs Kati - a következő fésülés nem lesz egyszerű).
Viszont ez használt! Megnyugodott, láthatóan jobb lett a kedve, csúszott be a vacsora is.


A fejéről viszonylag gyorsan lerázta a hűsítő törölközőt, de a hátán viselte, úgy mászkált, mint egy középkori lovag.

Egy hűsítő fotó nekünk is - last christmas


Nézd a képet, érezd az arcodon a csípős hideget, a hógolyóktól már elgémberedtek az ujjaid, a csizmád telement a frissen esett porhóval és a hó csak zuhog, zuhog, zuhog.

Csingling - ébresztő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése