2014-02-11

Cukkinis szendvics VKF! 61-re

Kellemeset a hasznossal - ez nagyon jó mondás és hasznos és igaz.
Illik a cukkini-hét receptjei közé és főleg a Katucikonya által kiírt VKF! 61. fordulóra.

Katuci szendvicseket és hamburgereket vár - az én választásom a szendvicsre esett két dolog miatt is: hamburger viszonylag ritkán fordul meg az asztalunkon, szendvicset viszont rendszeresen készítek.

A pályaművem becsületes neve: Cukkinis szendvics sajttal és szárított paradicsommal.



Egy közepes, nyurga cukkinit megmostam, kettévágtam és hosszában felszeleteltem.
A szárított paradicsom olajából 2 teáskanálnyit felforrósított serpenyőbe csurgattam, majd a cukkiniszeleteket sütni kezdtem. Sóztam, borsoztam.


A cukkiniszeletek mindkét oldalát szép pirosra sütöttem.


Immár csak a szendvics összeállítása volt hátra: teljeskiőrlésű, magos zsemlét megvajaztam (vaj!), ráfektettem a cukkiniszeleteket. Ezután érkezett két szelet camembert sajt, végül 3 szelet illatos aszalt paradicsom.


Kalap a fejbe - jó étvágyat! 

Variációk: sajt nélkül, dupla mennyiségű sült cukkinivel. Húsevőknek egy szelet sonka. Cukkini csereszabatos a padlizsánnal.


Köszönöm az ötletes VKF! kiírást, Katuci!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése