2012-05-21

Kötözött spárga

Szerintem nagyon vicces neve van a spárgának, lánykori nevén madzagnak.
A magam részéről a zöldet preferálom, így most is abból készült a pénteki vacsora.
Nem egy bonyolult, ám annál finomabb - még Z ellenkezését (értsd meg, nem szeretem a spárgát) is sikerült a visszájára fordítani.

Egy csomag (500g) zöld spárgát leöblítettem és megszárítottam. 
A szálakat a két kezembe fogtam és meghajlítottam a gerincét: ahol elpattant, ott válik el a gyenge és már fásabb rész (ez a mélyhűtőbe vándorolt leves alapnak).
5 szál fejes spárgát betekerünk egy vékony szelet húsos szalonnába (szeletelt bacon).
A kis kötegek mindkét oldalát grillen megpirítottam, sült krumplival és saját kovászos uborkával tálaltam.


Leírni majdnem tovább tartott, mint elkészíteni; javaslom, próbáljátok ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése