2012-06-11

Közkívánatra: Vanília aroma

Egyik kedvenc Keresztlányunk - aki másfél gyermekes, egy hónap múlva két gyermekes Anyuka lesz - kérésére írom le ezt a receptet.

Szepyke segítségével nagyobb mennyiségű vaníliához jutottunk, úgyhogy a vanília aromát ismét el fogom készíteni.

Válasszunk szép üveget, én tavalyelőtt Karácsonyra ilyen üvegbe készítettem a vanília aromát.




Anyukám azóta is őrzi az ő üvegcséjét, inkább nézegeti, mint használja.

Egy dl űrtartalmú üvegbe tettem egy szál vaníliát úgy, hogy felvágtam a vanília rudat, majd felöntöttem vodkával; üveg lezár; néhány nap múlva már használható.
Ha nagyobb üvegbe több vanília rudat teszünk, használjuk az elkészült aromát és pótoljuk az elhasznált mennyiséget ismét vodkával. 

Az alkoholtól nem kell félni, sütéskor elpárolog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése