2012-06-18

Vasárnapi ebéd

Kedvenc és hagyományos vasárnapi ebéd Magyarországon a rántott szelet. Ha már nagyon unjuk - én még nem -, akkor néhány ötlettel új lendületet adhatunk a húsnak.

Nálunk most maradt a reggeli körözöttből és kéksajt-krémből.
A sertéshús szeleteket besóztam, gyengéden megütögettem, majd töltelékként kapott egy - egy kanálka körözöttet ill. kéksajt-krémet.
A bundázásba is került egy csavar: a liszthez pirospaprikát és frissen őrölt fekete borsot adtam.
Zsemlemorzsa helyett néhány szelet hús kukoricadara bundába öltözött. Ezt az ötletet kedves keszthelyi barátaink kiváló háziasszonyától lestem el néhány éve (igaz Ő halat bundázott kukoricadarába).


Bő olajban kisütjük, papírtörlőn lecsepegtetjük. Köret tetszés szerint - nálunk most kovászos uborka.


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése