2012-08-23

Élet a szárított paradicsomon túl

Van élet a szárított paradicsomon túl. Kedves paradicsomocskáim szárításra alkalmatlan belsejéből pompás paradicsomszósz készült.
Az összegyűjtött belsőséget (ez így kicsit bizarr, de igaz) sóval feltettem főni. Főtt és fődögélt, rotyogott tisztességgel, veszítette azt a kevés vizet is, ami benne volt.



Amikor már kellően sűrűnek ítéltem kapott egy kis pizza-fűszerkeveréket, üvegekbe töltöttem, fejükbe nyomtam stendhal-i kalapjukat, ezzel mindegyik bemutatott egy tótágast és bezavartam őket a dunsztba éjszakázni - volt ott duhajkodás rendesen!

Másnap pózolás és íme a fotó:


Tipikus 2in1 - nem veszett kárba semmi. 
Használható: tésztára, pizzára, paradicsomos krumplihoz - nálam először ez utóbbi verzió játszott.

2 megjegyzés:

  1. Ezt én is mindég így csinálom, csak én a lecsó főzésnél. Nem ízesítem, de télen el tudom használni különféle ételeknél, amibe egyébként tennék egy kevés paradicsomot.
    Az idén jó sűrű lett az enyém is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lecsóba én bele szoktam tenni a belsejét is; de most megpróbálok egy adagot anélkül - összekóstolás dönt majd :) bár ha Te így készíted, biztosan viszi a pálmát

      Törlés