2012-08-06

Sajtos tészta új ruhája

A bejegyzések szerint mi húst eszünk hússal, a desszert pedig hús. 
Ez persze nincs így, rendszeresen eszünk zöldséget, tésztát vagy csak "sima" sajtos, túrós tésztát, Z ugyanis imádja.

Egyik nap is ez volt a kérés, de egy kis csavart bele kellett tennem: a tésztát nem csak sózott olajon futtattam át. 
Az olajba két evőkanál saját készítésű tömény zöldséget tettem, viszont sót egyáltalán nem, hiszen a darált zöldségkeveréket sóval tartósítottam.


Néhány percig kevergettem az ételízesítőt, amíg a színét, ízét és illatát kiengedte.
Ekkor hozzáadtam a kifőzött tésztát és lazán összeforgattam.


Reszelt ementáli sajtot és tejföl bóbitát kapott.
Nálunk biztosan rendszeres vendég lesz, ehhez azonban lassan neki kell fogni az újabb adag házi ételízesítő elkészítésének.

Zöldség, sajt, tejföl: ízek és színek kavalkádja.



Olimpiai kötődés: sajt - Svájcból; ha Svájc, akkor Roger Federer, olimpiai ezüstérmes - VILÁGELSŐ!!!


1 megjegyzés: