2014-01-10

Hússal töltött túrógombóc

Az agyrágó bogár ismét elindult. Maradt egy maréknyi sertéspörkölt, ezért a gombhoz kellett igazítani a kabátot. Valahogy megjelent a hússal töltött túrógombóc képe. 



túrógombóc tésztáját kora reggel összeállítottam, hogy estére a búzadara megduzzadjon. Megduzzadt. Összeállt.

A tésztából darabokat szaggattam és mindegyik közepébe egy-egy darabka sertéshúst tettem, majd gombóccá formáltam. Forrásban lévő sós vízben adagonként kifőztem.

Tejfölt összefőztem egy kis pörköltszafttal. Kevés zsíron zsemlemorzsát pirítottam. Egy fél maréknyi diót durvára vágtam.

Tálaláskor a gombócokat meglocsoltam a pörköltszaftos tejföllel, megszórtam a durvára vágott dióval és kevéske pirított morzsával.


A receptet megtartjuk. Megkóstoltatjuk másokkal is - hirdetjük, mert finom!

6 megjegyzés: