2013-04-05

Popeye rántott kedvence, vagy nem

Rántott hús. Megint. Ugye nem baj? Ezen a héten hús van hússal, mégpedig a rántott fajtából.
Kompenzáljunk egy kis zöldséggel. Mondjuk spenót? Spenót. 

Sertéskaraj vékonyra ütöget = klopfol; sóz, pihentet.
Spenót levelenként megmos, szár letép, durvára vág. Ezt a tortúrát gyűlöl.
Robot üzemmód kikapcs.

A felaprított spenótleveleket összekevertem juhtúróval és egy kanálka tejföllel, majd mindegyik hússzelet kapott egy kanál tölteléket.


A húsokat összehajtottam; hagyományos módon paníroztam és zsírban kisütöttem.


Petrezselyem helyett apróra vágott spenótlevelekkel készített párolt rizzsel tálaltam. Jó volt, nagyon jó. Most egyenlőre megtöltöttük gyomrunk rántott hús rekeszét. Egyenlőre.

6 megjegyzés:

  1. Na ez már igen-igen-igen, ide vele nekem! ;-)) De a mákos verzió még mindig elgondolkoztat....;-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ki kell próbálnom, köszi :) Eszter

    VálaszTörlés
  3. De finom lehet, ki kell próbálnom, úgyis spenóthiányom van!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) a spenóthiány enyhítésére ajánlok egy kis spenótot - ezek szerint itt a tavasz!

      Törlés