2012-10-23

Tökös-mákos süti

Úgy terveztem, hogy a szombati gulyásleves mellé "lusta asszony tökös-mákos rétesét" készítem el.
A terv azért terv, hogy ne valósuljon meg - hiányzott néhány hozzávaló, pedig rendszeresen listával vásárolok - ez van. Ami nem kerül fel a listára, az nem kerül be a kosárba ... tehát rögtönözni kellett.

Megmostam, megtöröltem, felvágtam és kiszedtem a magjait egy kisebb sütőtöknek; sütőpapírral bélelt tepsiben megsütöttem.



A sült tökhúst (65 dkg) villával összetörtem és összekevertem 15 dkg porcukorral és 10 dkg darált mákkal. 




Kettévágtam egy csomag friss leveles tésztát és a közepére halmoztam a tökös-mákos tölteléket.


Feltekertem és forró sütőben megsütöttem. Még melegen porcukorral meghintettem.


Melegen még eléggé képlékeny volt, ezért azt javaslom, várjuk meg, míg kihűl. Gyorsan fogyó édesség volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése