2013-02-25

Diós kenyér

Hugh Fearnley-Whittingstall mostanában sokszor megfordul a konyhámban, persze csak virtuálisan.

A múltkori pizzatészta receptjénél felhívta a figyelmet, hogy ebből a tésztából  akár kenyeret is készíthetünk.

Eddig még nem csalódtam Hugh ajánlásaiban, ezért most kipróbáltam ezt a fajta kenyeret. Annyi (nem fém, nem fa) csavar azért került bele, hogy diós és szárított paradicsomos bucik készültek.

A megkelt tésztát két részre osztottam, kinyújtottam. Az egyikre apróra vágott, saját készítésű szárított paradicsomot; a másikra durvára vágott diót szórtam.


Feltekertem, összegyúrtam, formáztam, tetejüket kereszt alakban bemetszettem; majd sütőpapírral bélelt tepsibe ültettem a bucikat.


Előmelegített, párásított sütőben megsütöttem.

Íme a diós, ...


... és a szárított paradicsomos.



Miután kivettem a bucikat a sütőből, még forrón lekentem vízzel.

Finom, hmmmmm





2 megjegyzés:

  1. De jól néz ki mindkét változat!!! Küldhetnél egy-egy szeletkét...;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyisd az ablakot, Zsuzsa - küldöm fénypostával! :)

      Törlés