2013-03-08

Chips

Mielőtt a cím hallatán bárki úgy gondolná, hogy a tartósítószer- és adalékanyagmentes ügyködésem ezentúl a sutba kerül elárulom, hogy a chips kelkáposztából készült - Z kifejezett kérésére!

Egy kis fej kelkáposztát megtisztítottam a külső leveleitől; a többinek pedig a középső erét kivágtam.


Előkésztettem extraszűz olívaolajat és sót; egy tepsit kibéleltem sütőpapírral; a sütőt 220 fokra előmelegítettem.


A kel-leveleket falatnyi darabokra téptem; vékonyan megkentem olajjal, a sütőpapírra fektetve gyenge sófelhőt küldtem rájuk. Indulás a sütőbe.


A sütésnél nagyon résen kell lenni, nehogy szenesre süljenek. Nekem ez a tanács elmaradt, így egyik-másik odakapott. Meg kell mondjam, ezek ropogtak a legjobban.
Köretnek szántam, de mikorra a hús is az asztalra került; valamilyen úton-módon az összes kel-chipsnek lába kélt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése