2013-03-05

Quesadilla

A quesadilla is egy gyors vacsora lehet vagy vendégváró.
Én most - mint eddig mindig - kész tortilla lapokat használtam hozzá.

Emmentáli sajtot vékony szeletekre vágtam.


Teflon bevonatú serpenyőt felhevítettem és a tortilla lap egyik oldalát megpirítottam; majd megfordítottam. A tortilla még forró oldalát megszórtam a sajtszeletekkel.


Egy másik tortilla lapot is megpirítottam és a pirított oldalával ráborítottam a sajttal megszórt tortillára.

A külső oldalakat is megpirítottam, eközben a két lap közötti sajt szépen megolvadt.


Szeletekre vágtam és salátával tálaltam.

4 megjegyzés:

  1. A kedvenc éttermünkben én mindig quesadila-t rendeltem. Csirkemellel, sajttal, salátával volt töltve és egy mennyei avokádókrémet tálaltak mellé. Amíg oda jártunk, nem tudtam ráunni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk is a húsos változat megy nyáron - jó vendégváró; de most nagyon gyorsan kellett valami vacsora

      Törlés
  2. Hú, egyszerű, de nagyszerű kategória! Meg is van a szombati reggeli!

    VálaszTörlés